جستجو در سایت
آمار بازدید سایت
  • بازدید امروز : 846
  • بازدید دیروز : 2518
  • بازدید این ماه : 71236
رضایت ارباب رجوع محور خدمات منابع طبیعی
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق درجلسه بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد گفت:امورمهمی چون ساماندهی استعلام معادن ، حفاظت اطلاعات وآمار موجود دررایانه ها وشناسایی گلوگاههای فساد انجام شده ولی درانعکاس آنها به دستگاهها ی مربوطه توجه لازم بعمل نیامده است.

محمد حسین شاملی افزود: خدمت به ارباب رجوع ازرویکردهای ماست وامیدواریم من بعد این خدمات بهبود یابد وما بتوانیم عملاً رضایت ارباب رجوع را بیشتر از قبل فراهم کنیم .
گفتنی است هرساله براساس آیین نامه اجرایی مواد (81 ) و(82) قانون خدمات کشوری ، عملکرد دستگاهها ارزیابی وبه تأیید مراجع ذیصلاح می رسد.
بازدید : 1827
4 آذر 1396 ساعت 12:49 ب.ظ
درحال بارگزاری
درحال بارگزاری
درحال بارگزاری
سخن روز

کسی که بردبار است ، آقای دنیا و آخرت باشد . (پیامبر اکرم )

آرشیو ماهانه اخبار
لینک خبرگزاری ها
خبرگزاری ایرنا
خبرگزاری ایسنا
خبرگزاری موج
خبرگزاری تسنیم
خبرگزاری فارس
 خبرگزاری مهر
خبرگزاری تابناک